Snöigt?

Spinning kl 12 lät som en toppenidé imorse... Men sen såg jag att det började snöa lite lätt. Jaja tänkte jag! När jag väl skulle cykla iväg till gymmet hade det börjat blåsa lite. Jaa, men det går ju bra att cykla ändå? Men du! Det var inte det lättaste (eller smöfriaste) att ta sig till det gymmet! Men kom dit iallafall. :)

Nu är jag hemma, har ätit lunch och hunnit lämna in min uppgift till farmakologin! Yeah! Dagens största mission avklarat. Resten av dagen ska jag pyssla lite kort tänkte jag mig samt handla och kolla på mitt nya beroende: tv-serien Sons of Anarchy som min snälla Maddis har lånat mig! :) Den är superbra, kan inte sluta kolla...

By the way så lyser solen ute nu. Märkligt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback