Trettondagshelg!

Ska jobba hela helgen. Fredag-lördag-söndag. Fast imorgon fredag tänkte nog jag och Kocken gå ut och käka på kvällen för han är ledig och jag jobbar dagar. :)

Idag ska jag iväg och träffa K med lilla Tuvan och så ska Emmis följa med! NICE!

Var ledig i måndags också och då städade jag hela lägenheten så det behövs inte idag iallafall. Ska iväg och träna nu vid tolv och sen ska jag sätta mig och virka resten av dagen innan det är dags för fika som sagt.

I övrigt så har vi inte så mycket planer närmaste tiden. Bara vara och samla ihop oss efter storhelgerna. Få till en vardag igen. Mams och Paps är i Stockholm i helgen så kanske far ner dit en sväng på lördag, vi får se.

Som ni kanske märkte i förra inlägget så är Bo hos oss också. Myyys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback