Bra vecka!

Jobb och jobb men ändå så bra!

Måndagskvällen var jag ner till huvudstaden för middag och mys med Ekorren. :) Sen for jag hem till systeryster för att hämta tillbaka katten som varit där nu i helgen när vi var i Vemdalen.

Jobb också tisdag-onsdag men hur lugnt som helst på avdelningen och massa med extra folk, nice! Igår kom min älskling hem efter några extra dagar hemma i Sundsvall efter Vemdalen. Han hade hunnit med att tvätta på dagen så vi kunde bara slappa, äta korv och stuvade mackisar, och spela tv-spel hela kvällen! Ett extra stort plus idag när han kunde ta sovmorgon och åkte till jobbet klockan tolv! Så vi han med låångfrukost och mera tv-spel!

Nu har jag nyss sett på senaste avsnittet av Vampire diaries och ska sätta mig ner i soffan framför tv:n med min virkning och mysa med kissen!


RAYMAN ORIGINS! Spelet som vi spelar nu. Hur kul som helst!
Springa, hoppa och samla poäng - helt i min stil! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kissen är "återtagen"!!

2012-01-19 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback