Biljetter bokade - det blir Vemdalen i helgen!

Just köpt biljetter hem tills på fredag. :) Sen far vi upp till Vemdalen och åker i backen hela helgen. (Håller tummar för bra väder!) Bokade även biljett tillbaka på söndag för ynka 310 spänn. Ibland blir man förvånad SJ! Upp åker vi för 440 spänn inkl. platsbokning (vill inte inte ha en plats kl 7 på morgonen när man jobbat kväll dagen innan..)
TJOHO!

Så imorgon far jag ner med kissen till systeryster. Han får väl bo där över helgen då... Men på måndag ska jag till Stockholm för att äta middag med Ekorren och då kanske jag hämtar HEM honom igen ;P.

Tihi. Nu ska jag laga lite korv till lunch för jag är hungrig efter lite träning sen iväg mot jobbet!

:)

Kommentarer
Postat av: mamma

då ses vi kanske lite hastigt på fre el söndag??

2012-01-11 @ 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback