Söndag!

Vaknat och skrivit klart min hemtenta i farmakologi! Tänk vad mcyekt nyttigt man kan hinna med innan klockan ens blivit halv tio! :) Nu ska jag väcka Kocken som ligger och snarkar här brevid och äta frukost för jag är hungrug som en liten gnu!

Igår var vi ut till Tynderö och hälsa på farmor E. Mycke trevligt och med gott fika. Vi kikade på en massa gamla bilder, sånt är alltid kul. :) Idag ska vi hem till mormor och morfar i stan och få fika där med kanske..? Tihi. Sen hem till Mams och Paps för att lämna bilen och käka middag innan vi (förhoppningsvis) åker med tåget hem klockan 18.

Sen väntas en veckas jobb! Har med mig student också dessa veckor men han är duktig så det är ganska trevligt! :)
Inga andra direkta planer denna vecka, får se vad vi kan tänkas hitta på! På tisdag är det ju iallafall alla hjärtans och Kocken är ledig så ska önska mig en mysmiddag som han kan fixa med hela dagen!!!

Förra veckan var jag på teater: Romeo och Julia. Lite märklig, men ska inte teater vara det, men bra ändå. Gillar ju den historien + att det var lätt att hänga med i föreställningen (även om man kanske inte fattade allt de sa) just för att historien är så välkänd!


Näe, berättar mer om veckan senare, nu FRUKOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback