Sista kvällspasset!

Sista kvällspasset! Har jobbat två nu, bara ikväll kvar. Sen ledig i två dagar, jobbar i helgen, dokumentation på måndag sen jobb på tisdag och stomiakademin (kurs på jobbet, 14-16) på onsdag innan det är dags;

EGYPTEN!

Ska bli såå härligt. Har redan börjat skriva packlista... :)

Nu ska jag iväg en sväng på stan, trots regnet! Mest för att kolla om mina brillor är klara att hämtas, samt hämta upp lite andra paket och så kolla in bokrean som börjar idag! :) Alltid lika kul att kolla in alla böcker som man inte behöver.

Igår var jag på gymmet och sprang t.o.m.! Eller sprang och sprang, jag joggade lite intervaller som uppvärmning. Skönt. Ska verkligen komma igång med träningen nu. Igår hade jag kunnat springa ute faktiskt, var 5 grader plus och ganska bart på marken, iallafall på gatorna, kanske mest is och slask på gångbanorna, därför fick jag nöja mig med en springtur på gymmet!

Nu ska jag dra på mig gummistövlarna och stega iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback