En liten sessa!

Åh, en liten sessa blev det av Vickans mage! :)
Happy days! Jag tror hon kommer heta Alice men hoppas på Kristina, min favvo-drottning all time!

Idag har jag varit ledig och inte gjort så mycket. Fixat lite i lägenheten, tvättat, tränat och pluggat lite. Sovmorgon fick jag imorse då min älskling stängde av mitt alarm... Morr!

Imorgon är vi båda lediga, iallafall på dagen, och ska väl hinna trixa lite inför resan samt städa lite. Sen blir det jobb lör-tis för min del. Kocken är ledig söndag men annars massa jobb för han med!

Nu ska jag läsa lite till och sen börja svara på lite frågor till farmakologin innan jag gör kväll och slänger mig framför tv:n, undrar vad som bjuds på ikväll? Kanske nån kärleksfilm eller en klassisk Bond? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback