Trix och fix!

Håller på och tvättar samtidigt som jag trixar och fixar med lite allt möjligt annat i lägenheten.

Igår hade jag en sån riktigt trött-dag. Kom hem från jobbet, sov en timme, lagade mat och sen så låg jag i soffan resten av kvällen... Blir så andra dagen när man jobbar många i rad. Lustigt det där...
Dag 1: Tungt att kliva upp, ok på kvällen.
Dag 2: Ok att kliva upp, trött som en gnu efter jobbet.
Dag 3: Jobbigt att kliva upp, ok efter jobbet.
Dag 4: Orkar kliva upp endast för att det är sista dagen, lite trött på kvällen.

Så imorgon är min dag 4... Men tänker ändå trotsa tröttheten imorgonkväll och gå på bio om Kocken vill det. Kanske se Musketörerna, eller Captain America eller nya Abduction eller Cowboys vs Aliens. Vi får se. Eller bara ligga hemma och mysa med film hemma?

Nu ska jag skriva klart skoluppgiften om cirkulationen så att jag med gott samvete kan slappa resten av helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback