En del att göra på listan...

Det här med listor hörni: Hur bra är inte det? Jag skriver listor på ALLT. Och då menar jag verkligen allt. Listorna är mitt allt. På jobbet: hur skulle jag kunna hålla reda på något utan mina listor? Speciellt när man ska ha dokumentationsdagar en gång i månaden och kommer på saker att göra två veckor innan? Jo, mans keiver det på en lista. Och hemma? Nu är jag ledig i två dagar och har ett perfekt schema på vad som måste göras på mina listor så jag vet exakt hur mycket tid jag kan spendera på annat?

JAG ÄLSKAR LISTOR!

Så tack till min bästa Mams som tidigt fick mig att uppskatta listor och deras magiska kraft!

Och Freddie: listor och sortering är typ samma sak. Såå nödvändigt. hur har man annars koll i kaoset?


Kommentarer
Postat av: mams

pussisnuss till dig som uppskattar det mams lär ut!

2011-10-13 @ 15:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback