Vår!

Ja, idag var det nog våren som tittade fram. Imorse kändes det lite kallt (fryser alltid på morgonen). Var dock bara noll-gradigt men jag tog på mig stora vinterjackan och det blev liiite varmt innan jag kom hem sen på eftermiddagen i plusgrader och sol! :) Nice...

Slapp vecka denna vecka, men det får jag igen snart vill jag lova! Blir mycket jobb i mars/april. Jaja, det tar vi när det kommer. I helgen ska jag iallafall få träffa Mama och Papi som kommer till Stockholm för att fira förlovningsdag, inte alls så att jag stör? :) Men jag har saknat dom så mycket så jag bara måste! Sen på söndag så ska jag syster och Memson på HÅKAN! Lyssnar in mig för fullt nu!

Idag var en skaplig dag på jobbet. Hade med mig studenter idag för första gången och inte bara en utan två! Men tror det gick bra iallafall? Borde egentlkigen inte ha hand om studenter ännu men jag var tydligen bäst lämpad av de som jobbade idag. Makes me glad! :) Fick även höra av enm kollega att jag är fantastisk och av en läkare att jag är helt otrolig! Alltid trevlig med lite beröm.

Nu ska jag kolla på lite Glee på datorn och sen kasta mig i säng och försöka bli kvitt denna hemska huvudvärk som jag haft i fyra dagar nu! Suck. Mys med katten och lite te kanske hjälper.

:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du tar åt dig av beröm! Är helt säker på att du förtjänar den hundra gånger om! Du e bäst! :D

2011-03-03 @ 21:44:06
Postat av: mamma

inte stör du! Vi saknar oxå!!!

2011-03-04 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback