Håkan!

Söndagskvällen spenderades med syster och Memson! Först mysig middag på Brasseriet och sedan: HÅKAN! Så fantastiskt bra han var. Bätter live än på skiva, lätt!



I övrigt så var jag i dalarna förra helgen och hejjade på mina favvotjejer som åkte TjejVasan!
Här är starten för två av den:

Mycket folk vill jag lova! :)

Bo
bor hos oss ett tag nu när syster och sambo ska flytta. We like!

Bo likes too... :)
Han ligger och myser bredvid mig på skrivbordet nu!


Min nya amigurumi! En liten blå kanin. Men han är inte så liten...
Och så har han fått en morot. Mumma! :)


För några veckor sen var vi på Bauhaus och köpte denna orkidé!
Den har bara blommat mer och mer och nu är det fullt med blommor.
Plus att det är en massa knoppar med! Och det har ändå trillat av några blommor! :)
Så fin!!


Såhär såg godisskålen ut i fredags! Nu är den typ slut...

Imorgon ska jag ner till Stockholm och träffa AB! Och på torsdag kommer kussarna från Östersund. Då blir det mys och annat skoj! På lördag blir det nog Femkamp på NordicGoKart! :D

Jaja, nu ska jag slänga mig i soffan och kika på House. :)




Kommentarer
Postat av: mamma

Vår 4 a fungerar inte! Snyft för House!

2011-03-09 @ 08:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback