Soliga, lediga dag!

Inte tid att sitta inne längre! Ska ta mig ut på en långpromis i solskenet tror jag och sen handla en sväng på tillbakavägen. Sen blir det lite pysslande fram till fyra då vi ska ses, vi tjejer! Lite sushi på en filt i gräset kanske? :)

Hela helgen blir det jobb så bäst att passa på att njuta idag när man är ledig ju! Tog en ordentlig sovmorgon och sen har jag uppdaterat mig på Grey´s anatomy, alltid lika viktigt!

Köket är beställt och (nästan) klart. Haha, I wish. Den 6:e juni börjar det rivas iallafall! Just nu håller vi på att kolla på väggfärg och målar om köksstolar.

I övrigt så är jag nu 23 år gammal och har firat en härlig påsk i fjällen men familjen! Nej, nu måste jag ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback