Snart snart snart...

...åker jag härifrån! En hel del att göra innan dess dock. :) Ska hinna jobba två dagar till, vattna farmors blommor, packa, boka tvätt-tid till hemkomsten m.m. Idag fick jag dock pricka av en sak på listan nämligen att växla pengar. På vägen hem från jobbet upptäcker jag att jag ju inte har någon hemma-nyckel med mig så det blev att promenera till Kocken och hämta. :( Fick skjuts av Kocken imorse som ändå skulle fara med bilen på besiktningen (nej, gick inte igenom, BIG suprise!) och när man inte håller sig till sina rutiner så blir allt fel. Nu är jag iallafall hemma och myser med kissen och väntar på att House ska börja. Ska hinna ringa syster innan bara och städa till lite. :D

Kommentarer
Postat av: Elin w

Låter helt underbart med utlandsresa och sol. Visste dock inte att ni hade bil? Puss puss

2010-10-20 @ 07:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback