Hemma från semestern!

Hemma igen efter en vecka på Madeira med farmor! :) Supermys har det varit! Har faktiskt hunnit lägga in alla bilder på datorn men inte hunnit sortera ännu så visar bilder här sen när det är gjort. Anledningen till att det inte blivit gjort är att systeryster är på besök med sin familj denna helg. Just nu är de dock hos vänner på middag och Kocken jobbar men jag var ju "tvungen" att kolla ikapp mig på mina såpor så jag har inte hunnit med att fixa bilderna helt enkelt! Nu ska jag koka mig en kopp te, lägga mig på soffan och kolla på kärlekskomedi tills Kocken kommer hem. Eller syster såklart, får se vem/vilka som hinner först. Som tur är så har jag iallafall Bo att mysa med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback