Äntligen helg igen!

Veckorna går så fort och ingenting hinner man med känns det som! Men nu är det fredag och helgen är här. Byte pass idag så slutade 12! Hur skönt var inte det? Kom hem, städade, åt lunch, tvättar nu för fullt och myser med Bo som just kommit. :D

Ska snart iväg och handla också så att det är gjort innan morgondagen (plus så att jag får nåt till middag ikväll). Sen ska jag fixa bort sommarskor och fram med alla stövlar och stövletter för nu börjar det bli kalls här i Uppis. Imorgon ska jag växla pengar inför resan för på fredag drar jag, bara en vecka kvar nu!

Ska lägga in kameraprogrammet på datorn också så att jag lätt kan fixa över bilderna efter resan! Kanske inte har visat nya kameran? Här är den:



Grym är den och funkar under vattnet! Blir perfekt inför snorkling på framtida semestrar!

Nej, nu måste skor sorteras och tvätt hängas! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback