Slut på praktiken.

Bara fyra veckor kvar i skolan. Och den som kommer nu är väl den enda "riktiga". Imorgon väntar opponering och seminarium med C-uppsatsen. Känns ändå helt ok, det är ju vi som gjort arbetet och vet hur och varför vi har gjort som vi gjort. Ska mest bli kul att få höra lite andra kommentarer om den. :) Tisdag är en LEDIG dag men kommer kanske ägnas åt eventuella kompletteringar? + fix inför avslutningsmiddagen! På onsdag är det dags, praktiskt prov. Booorde gå vägen. Har ju klarat det teoretiska och det var ju det som var det svåra! Men man ska inte ropa hej... Sen är det ledigt med min älskling resten av veckan. Ska bli mest bara mys eftersom han flyttar ifrån mig sen... :(

Ikväll är han ute och festar, sista kvällen med gänget på jobbet! Jag ska pyssla lite, och sen bara dega i soffan tror jag! :) Har just läst klart Twilight-sagan, mycket bra! :D

Nej, nu är jag hungrig och ska käka på pizza-resterna från igår tror jag samtidigt som jag spanar in ett avsnitt av Grey´s? Mycket möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback