Vi ser det snöar?

Ja, det snöar idag igen... Suck. Och måste upp på BMC för möte med handledaren vid fyra, hoppas det har slutat snöa då annars blir det buss, hatar att vara blöt!

Har nyss klickat mig in på Kronans hemsida, ska äntligen köpa nytt abkljus till cykeln! :) Snart är det ju vår och då ska den börja användas flitigt igen. Denna vinter har den mest fått stått efter att jag upptäckt att växlarna inte funkar i minusgrader (nu när den står ute hela tiden). Men snart så...

Har faktiskt känt mig på bra vårhumör idag, trots snön! Hade tänkt att plocka bort vintergrejerna idag och ta fram lite vårsaker men kanske ska vänta med det tills snön har smällt liiiite till.

Nu ska jag fixa klart tvätten som jag håller på med och sen läsa igenom uppsatsen en gång, kanske är bra att vara ordentligt uppdaterad innan mötet! Tidigare har dagen bestått av handling, lite städ och resten av kommer bli ganska slapp den med. Ska städa lite till, bädda rent och virka lite kanske? :)

Kocken kommer hem sent idag igen, jobbade även igår - sent då med :( men idag har jag iallafall Äntligen Hemma och House att kika på. Nej, dags att vara produktiv igen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback