VÅR!

Åh, idag känns det verkligen som vår i luften! Jag och Kocken ska ut på stan och bara mysa när han väl kommer hem fårn gymmet. Själv så "skolkar" jag men har varit ivåg och gjort intervju nr. 7! Snart klara med alla intervjuer! Igår insåg jag även att vi inte har 4 veckor kvar att skriva på utan 5! Haha. Underbart. :) Vi kommer nog hinna klart tidigare än så till och med så det känns kalas!

Nu ska jag börja fixa med lunch för det har jag inte hunnit fått ännu! Sen blir det ut i solen! Kunde till och med skippa både mössa och vantar idag för första gången på lääänge.

När jag kommer hem sen ska jag slänga upp lite flera bilder på AMIGURUMI!
Tihi. Igår hade även Mrs. B börjat virka. Det sprider sig... :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh gud va intressant ämne, vad får de för info då? eller måste jag vänta till uppsatsen släpps?

Jo Vi har ju thesis som ska försvaras på slutet som ett examensarbete, men hr itne börjat med de riiiiiktigt än, men är nog inte allt för långt in i framtiden om man ska ha tid :/

2010-03-08 @ 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback