Vår i luften?

Senaste dagarna har det varit varmt i luften och nu är det seriöst snart vår! :) I måndags när jag cyklade till Mrs. B var det slask på marken och nu i slutet på veckan är det ingen snö kvar alls nästan! Nån liten snöhög som inte ens syns under allt grus. Tycker det är lite roligt att se hur mycket grus som ligger under all snö!

I onsdags var jag och Kocken på Jay Fu´s och käkade. En amerikansk/asiatisk restaurang! Jag åt Clam chowder och Kocken åt hjort. Sen åt vi en Combo till efterrätt, en blandning av tre av deras efterrätter! Jag åt väl typ 1/3 av efterrätten, man fick så stora portioner! Sen var vi på bio och såg Alice i Underlandet. Inte så bra som jag hade trott... tyvärr! Helt klart sevärd dock, men lika bra att vänta till den kommer på film!

På tal om film så såg vi igår Boondock Saints II. Mycket bra! Men dom laddade up rejält på slutet inför en tredje film, tråkigt med sånt tycker jag!

Idag har jag tagit mig en liten sovmorgon, varit och tränat, trixat lite med skolsaker och nu ska jag duscha och den käka lunch. Efter det kommer systeryster, sambo och Bo! :) Dom ska på middag hos vänner och sen sova här!

Resten av dagen kommer bestå av Amigurumi, mys och lite trix och fix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback