Mera sol!

Idag skiner solen lika fint som igår så skippar gymmet idag men (ska bli molningt imorgon, får köra extra hårt då!) och ska nu ut på en långpromis igen i det fina vädret! Igår gick jag på "min" sida av Fyrisån, idag tänkte jag bege mig över på andra sidan. :)

Har även lyckats nyinstallera min skirvare med Windows 7 som operativsystem (hade tydligen inte det förut? Trots att det har funkat att skriva ut?) så nu funkar även HP Lösningscentrum, d.v.s. det blir lättare om man t.ex. ska skanna in nåt eller så! Pust. Jag är en liten datahacker!

Nu väntar solen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeen vaaaad för intervjuer? vad frågar ni om? :)



Skönt att du handla över 1 kg godis!!! :S

2010-03-06 @ 13:44:29
Postat av: Anonym

Nån som har skallebank idag?

2010-03-07 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback