Intervjudag!

Idag har vi haft hela tre intervjuer! :) Igår kväll hade vi även en och så imorgon. :) Så nu äör 5/8 gjorda! Sitter och transkriberar nu (lyssnar på bandet, pausar och skriver på datorn). Suck... Tar en evinelig (?) tid det hära! Men skötn när det är klart. Snart färdig med den första! Ska försöka hinna med kasnke tre idag om jag är duktig. :) Sen är det Mrs. B's tur! Haha. Vi firade såklart med en sushilunch!

Igår städade jag och Kocken ur källaren. Körde bort massa skräp och skänkte en del till Röda korset. Det blev såå fint nere i förrådet. :) Mycket nöjd. Har kvar lite mera att sortera: Kocken tog tag i elektronikskåpet, jag ska rensa badrummsskåpen och sen mina pärmar från skolan. Hmm. När ska man orka med det?

Till helgen väntar fest! Men innan dess ska jag, L och S fixa present på stan och sen käka middag hos mig innan vi inställer oss hos Mrs. B kl 19! Ska bli så tervligt, länge sen man var ute bland folk känns det som? Instängd med mina virkningar jag och slutet på Brisingr, min bok. Bara 50 sidor kvar i den, vad ska man läsa sen då? Kanske ska bege mig in på Twilight-böckerna? Eller ska man suga på den karamellen till sommaren?

Var på träff på Akis i tisdags och fick då beskedet av en kille i klassen att han också fått vik på 70 B1 i sommar. Kul? Nej, han råkar ju bara vara den största besserwissern som finns och ställer jämt störiga frågor på lektionerna, suck. Plus att Facebook informerade mig om att en av de roligare sjuksköterskorna har slutat. Typiskt! Men men, nu kommer ju lilla jag istället! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja på tiden med uppdatering här med, men vill fortfarande veta vad det är för intervjuer!? Och vart är bilderna?! Hoppas inte din classmate hittar din blogg bara ;)

Kram!

2010-03-04 @ 16:29:54
Postat av: Sofie

Vad virkar du nu? Ngt till världens bästa syster (=mig)???

2010-03-04 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback