Ledig imorgon!

Skööönt att vara ledig imorgon. Förtjänar det! :) Har jobbat en hyffsat lugn helg ändå. Nice. På jobbet flyter det ändå på. Sista inskolningsveckan nästa vecka sen börjar allvaret på riktigt! Skönt att få komma hem nästa helg och bara slappa innan dess! :)

I övrigt så hade man ju finbesök i helgen. Synd att man jobbade och inte hann med att se dem så mycket men mys i fredags och bio igår hanns med! Vi såg ECLIPSE! SÅ bra. :D Kanske måste se den igen...

Nyss hemkommen från träning! (Duktiga mig!) Nu ska jag slänga mig i duschen och sen fixa lite mat. Såå sugen på kina/sushi men har massa matlådor så får "nöja mig" med gamla revbenspjäll. Mumma det med!

På min lediga måndag ska jag träna, städa och tvätta. Toppen. Kanske hittar på nåt kul med, beror på väder och vind samt vad jag blir sugen på att hitta på! Såklart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback