Paus i pluggandet.

Har tagit en liten paus i pluggandet. Blir lätt så när man hamnar framför datorn. Ja, jag ska då kolla upp något på datorn (Hello fass.se) och så blir det en liten paus när man är klar. Bara för att typ kolla mejlen eller något annat livsviktigt! Nu ska jag snart återvända till mina gamla tentor. Ibland undrar man ju hur de tänker, de där lärarna. Vi har fått ut tre gamla tentor och alla tre har ungefär samma fouks (likande frågor om i princip samma sjukdomstillstånd) så då är frågan:
1. Gör de detta för att förvilla oss så att vi pluggar på fel saker?
2. Vill de att så många som möjligt ska klara sig och därför ger oss "små ledtrådar"?
Ja, den som lever på måndag får se! För då är det tentadags. Åh, länge sedan sist nu. Sista stora tentan var faktiskt ett år sedan. Medicintenta 2. Uscha. Jaja, bra gick det iallafall den gången. Håll tummarna på måndag!

Det är svårt att plugga när man längtar efter nån! Men tiden går fortare om man håller sig sysselsatt så ska göra klart dom där rackarns tentafrågorna nu så kanske klockan blir 21 lite snabbare?

(Hm, vad mer kan jag skriva om för att förlänge denna paus ytterligare..? Troligen ingen så... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback