Massa bilder.

Eftersom pojkarna bara sitter och spelar tv-spel och jag var så pass duktig att jag började städningen efter festen redan igår och fick massa hjälp imorse (tack :) så har jag suttit och laddat in lite bilder jag tänkte bjussa på. Först från London och sen från gårdagen. Mer bilder finns även på facebook. :)

Först London:

-Äntligen framme. :)


-Big Ben och parlamentet.


-Fika fika!


-Sushi på löpande band. GOTT!


Och så lite bilder från igår:

-Världens coolaste present. Oss i pärlor. Vår favvo-bild med! :)
Ska snarast ramas in och hängas upp.


-L dansar fågeldans.


-Lillebror, PG och Kocken dansar fågeldans.


-Freddie dansar fågeldans.


-Jag ... Ja, det kan man undra men jag sjunger med i Mora Träsks "Tigerjakt".
"Vi kan inte gå under den!"

Det var allt för nu. Fler bilder på fejjan som sagt. Och till alla er som var där; tack för en trevlif kväll! :) Nu ska vi kika på film och mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback