Katten och jag...

... vi är goda vänner, fastän mycket olika!

Idag har jag hunnit varit och tränat och äter nu en välbehövlig lunch. :) Ska snart sätta mig ner och kolla igenom gamla tentor och sen försöka hinna med en promis till affären innan solen försvinner (yes, den är framme nu!). Och nu har det även slutat att snöa. Ett fint vitt täcke ligger dock över hela stan! :)

Ikväll kommer min älskling hem. Jippie! :D För övrigt så hade jag söndag idag ända fram till kvart i elva, då insåg jag att tentan inte var imorgon och humöret blev på topp igen!

Nu ska jag lägga mig fem minuter efter lunchen och mysa med katten. Jag har kommit på knepet. När han ligger i soffan och sover så lägger man sig med huvudet nääära men inte så att man nuddar. Men sen när katten vänder på sig, vart lägger han sig då? Jo, på! :) Soo sweet.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Katten ÄLSKAR mys i soffan!

2010-01-02 @ 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback