Som sagt var..

Skolan är igång igen! Därför blir det lite bloggande. Okej, inte bara därför, har hunnit vara sjuk och njutit av att Kocken varit ledig... :) Förra helgen var systeryster på besök och snodde hem Bo. :( Tråkigt men nu var det slut på det roliga. Efter det blev jag sjuk och liggande i några dagar. Men nu är jag på benen igen och var och tränade igår.

Bio var det även igår, förhandsvisning av Josef Fares nya Farsan! Inte lika bra som jag hade trott. Inte lika rolig som de tidigare filmerna och hade egentligen ingen story. Men okej, man ska nog ha sett den en gång iallafall men ni behöver inte se den på bio!

Idag har jag läst avhandling. Bläbläblä. Nu ska jag göra lunch och dra mig iväg till skolan. Efter det kommer förhoppningsvis vår första låda från Årstiderna men massa frukt och grönt. Ikväll blir det träning (tänkte försöka mig på en första joggingtrip - på gym, för säsongen). Sen är det Amigurumi och Glee som väntar!

Imorgon ska vi till Spec-MVC och få ut namnen på våra framtida intervjuoffer! (We hope!) Spännande att faktiskt få sätta igång på riktigt!

Nu måste jag värma på min matlåda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback