Percy Jackson!

Glömde bort att skriva det förut! Vi var ju på bio igår. :) Såg nya Percy Jackson - kampen om åskviggen. Och det var tydligen premiär! Insåg jag idag när jag kollade på tv. Den var väl okej men det är som med alla boker som blir till filmer, de får inte riktigt med allt... Det märks att den är längre i boken. Och dessutom så finns det fem böcker så, det kommer flera! Men trevligt med bio iallafall, vardagslyx!

Idag kom vår andra Ekolåda! Idag tog vi bara Grönsakslåda med massa gott! Så idag blir det potatis- och jordärtkockssoppa med grekiskt lantbröd som jag varit nere och köpt på bageriet! :) Mumma.
(Visst har jag skrivit om den andra lådan? Den var iallafall en grönsaks- och fruktlåda!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback