Hemma hos syster!

Åhh, lyx!

Igår träffades vi vid Östermalms saluhall och köpte färska räkor och massa god ost! :) Sen for vi hem och bara myste för hela slanten, mumma! Supertrevlig kväll som avslutades med att somna i soffan, det bästa!

Jag är kvar hos syster och sambo men hoppas att jag ska kunna ta mig hem idag! Vi ska fara snart och än så länge verkar det lovande (står inget om störningar i Pendeltrafiken eller i Uppsalatrafiken på internet), så vi hoppas! :) Syster ska också in till stan och jobba.

Väl hemma ska jag mysa med älsklingen som är ledig i helgen. Ikväll ska vi nog gå ut och käka, få se vart..?

På vägen hem på tåget ska jag börja virka på en ny Arigurumi. Blev klar med den andra igår, ska bara stoppa den när jag kommer hem och sen sy ihop den! :) Undrar vad jag ska börja virka på..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback