Bio-kväll!

Ska på bio med Linda ikväll, blir Valentines day. Lotta har sett den och sagt att det absolut är en feel-good-film men en total rip-off på Love actually. Linda vill iallafall se den och jag tycker också den verkar helt ok. :) Alltid kul att gå på bio i vilket fall som helst och tryck lite godis!

Och nu väntar jag på Kocken som hör och häpna är på väg hem redan! Haha, vet ni vad det betyder? Att han ska få laga middag, helt rätt? :) Han kommer redan klockan sex och innan dess ska jag hinna plugga på lite inför en redovisning imorgon.

Idag har vi också fått tre ja:n till vår studie. JIPPIE! :D Redan på måndag är första intervjun.

Nej nu ska jag bara se klart sista 10 minutrarna av Vampire diaries innan jag måste skriva ut papper inför imorgon och läsa på lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback