Nya friska tag!

Imorgon är jag tillbaka på "gamla" jobbet igen, underbara härliga 70B1! Lite nervöst men ska bli så kul! :)

Denna helg har bara gått såå snabbt men ändå såå längsamt! Vi, jag och Kocken, har bara suttit hemma och slappat! Nice... Men lite nytta har vi faktiskt gjort. Har varit en snabbis på stan och uträttat lite ärenden, slagit in alla klappar samt lackat dessa, klätt granen, MYST och åter MYST! Nu sitter jag framför datorn och kollar på Bones, det går ju på tv med men jag har missat första två avsnitten så måste kolla ikapp mig. :) Kocken är på inflyttningsfest hos en kompis men jag orkade inte förlja med eftersom det blir en tidig morgon för mig imorgon. Skönt att jag bara jobbar två dagar innan det är ledigt igen. Jo, jag gillar nog mina oregelbundna tider ändå! :)

Näe, nu ska jag tillbaka till Bones, om jag hinner ikväll ska jag slänga in lite flera bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback