Hemma igen!

Ja, som att komma hem! Inskolning, nej, vad är det? Första dagen tillbaka efter tre och en halv månad och fy fan vad jag är bra. Måste bara säga det en gång till, fyn fan vad jag är bra.

Första gången med cytostatika i bukport? Jajamensan, gick som en dans! :) Jag trivs med tempo. Nu vet jag med all säkerhet. Det kan kännas som om livet är riktigt jävligt efter ronden med hela "att-göra-listan" men när den är klar innan lunch och man dessutom avlastat för uskan man jobbar med känns livet ganska bra. Att man sen under eftermiddagen hinner packa upp hela Apoteksbeställningen och gå på möte med klinikchefen och ändå stämpla ut innan fyra, så är livet riktigt bra! Bådar gott inför morgondagen det här... :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på sista avsnittet av Good Wife för mina fötter gillar inte tempo! Haha. Men nu ska de få vila ett tag. Nice.

Ska slänga in lite bilder senare, ska tanka över dem på datan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback