Sjuk?

Påsken spenderades i Vemdalen där solen tok-sken tre dagar i rad trots löften om både mulet och regn från SMHI! Haha på det va! Vi har åkt skidor både utför och på platten. Solbrun i ansiktet har jag också lyckats bli. :)

Men nu är vi hemma och tillbaka i vardagen (nästan). Kocken är sjuk (men på jobbet) och idag har även jag börjat känt en liten kittlign längst bak i halsen, suck. Så blev ingen träning idag heller!

Nej idag har jag trixat och fixat en del hemma. Städat och sorterat bland papper och annat, fixat klart lite presenter, ordnat saker inför praktiken och pluggat liiite. Imorse var jag och träffade chefen på min blivande (och före detta) arbetsplats, känns kanon inför sommaren! :D Tänk att vi är klara snart.

Imorgon ska vi trixa lite mera med uppsatsen, nästa vecka börjar ju praktiken så bäst att vara klara då! :) Mest finlir nu som sagt, men inget kan bli för perfekt!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback