Helg redan?

Jag har lördag idag. Jobbigt när det blir så tycker jag. Ja, som ni fattar så är jag alltså "ledig" idag men sitter men alla anteckningar från nästan tre år i skolan nu och ska gå igenom allt inför stora slutprovet på födelsedag, jippie? NOT. Känner mig fortfarande sjuk och det är så trist! Suck. Kocken är ledig men har åkt till Stockholm för att hämta en kyldisk med sin pappa som ska upp till Sundsvall. De kommer dock hit snart. Fram tills dess ska jag väl fortsätta med pluggandet...

Igår var vi ut och käkade kina-buffe eftersom vi var sjuka och inte orkade laga mat! Sen hyrde vi film: the hurt locker. Lite långsam men ganska bra ändå. Vann hela 6 Oscars såman vågar väl inte säga annat... Bland annat för bästa film. Mmm..

Näe, nu tillbaka till böckerna en liten stund och sen kanske man ska få sig lite lunch i form av en tallrik fil om man har tur? :) I helgen väntar mer plugg. På måndag börjar praktiken. Har inte riktigt börjat längta ännu. Mest nervös inför proven och allt det dära! Suck. Plus att jag inte har "tid" att ha praktik, en massa annat inplanerat så jag kan typ ha praktik mån-tors varje vecka, dagtid. Haha, undrar hur det kommer att uppskattas?

Som sagt; tillbaka till bcökerna (eller pärmarna egentligen) nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback