Less dag idag!

Har känt mig lite klen i halsen senaste dagarna och idag är inget undantag så när skolan var slut klockan tolv for jag hem och har sedan dess kollat på serier på datorn och bara myst. Lite städande har jag faktiskt också gjort. Och betalat en del räkningar så lite nytta har det ju endå blivit. Nu ska jag ta ända ur vagnen, börja förbereda inför middagen och sen dammsuga. Efter det blir det PulsMedel halv sju (förhoppningsvis kommer den stundande förkylningen bara fara all världens väg då!). Sen hem och glo på tv antagligen. Älsklingen jobbar kväll så han kommer hem sen. Plugga känner jag inte riktigt för då jag suttit hela helgen och troligen kommer ha tid att plugga en del i helgen också. Så nu, bara kolla mailen sen ska jag ta tag i mitt liv och göra något vettigt idag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tror du om detta? :)



http://www.todaysbigthing.com/2009/07/24



Jag är på!

2009-09-17 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback