På väg till 79F.

Har kvällstur ikväll, men börjar inte förens klockan två, såå skönt! Så idag har jag hunnit slappa, läsa lite och tränat. Precis lagomt. Och så hann jag laga ordentlig lunch med matlådor, går dagpass imorgon så måste ha en låda då ju! :) Sen är jag ledig på måndag och vad gör man gärna på sin lediga dag? Åker till Östhammar? Tja, varför inte? Ska iväg på röntgen, få se hur det blir!

För övrigt så har vintern sakna men säkert börjat tagit över stan. Idag var det tre grader när jag cyklade till gymmet HALV TIO! Suck. Vart tog hösten vägen egentligen? Kollar på termometern nu och den visar 15 grader, men sitter mot en solig vägg så verkligheten är väl en helt annan antar jag. Bara att bege sig ut för att få veta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Röntgen, why o whyyy?!



Mer bilder i bloggen, hur ser du ut nu? ;)



Har du förresten fått brevet med örhängena? eller har nån snott de på vägen..

2009-10-15 @ 23:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback