Mmm, vitlök...

Har varit på tzatziki och ätit nyss... Mumma! Nu väntar lite undanplock i lägenheten innan jag ska slänga mig i soffan! :) Sitter just nu och skriver på vår nya dator. Tihi. Kocken får sitta vid den gamla. Haha. Störst går först! Och så har jag köpt go-godis på Jamjam. Måste få ha lite fredagsmys eftersom vi båda jobbar i helgen. Eller jobba och jobba, praktik har jag. Helt gratis! Suck. Börjar lessna på det systemet nu. Men det kan nog bli en bra helg, kanske kan få träffa lite patienter för en gångs skull? Lite bitter... Ska börja plocka bort nu! In med vinterkläder och bort med alla sommarskor! För övrigt så har jag redan kommit på vad syster + sambo och Kocken ska få i julklapp, haha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad, vad, vad???!!

2009-10-11 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback