Lite trött och slut.

Oj. Blev lte trött såhär på eftermiddagen. Inte undra på med tanke på helgens bravader. Blir ingen träning nu iallafall. Ska slänga mig i duschen och tvinga upp Kocken (som sitter och spelar Xbox) att göra middag... :) Blir nog en bra kväll ändå! Sen blir det bio: Gamer. Kan nog vara en helt okej film. Kocken lär nog gilla den iallafall. Har haft intro på Öron/näsa/hals eller "Öron" som dom säger. Kan nog blir intressant om än kanske lite lite. Vi får se helt enkelt. Saknar 70B1! Blir bra att jobba lite om några helger. Hoppas jag kan få jobba lite mer också! Nu ska jag plocka bort resten av packningen sen så; i duschen! :)


Kommentarer
Postat av: elin westberg

Åååh du anar inte hur glad jag blev när jag kollade i brevlådan imorse.. TACK så jättemycket! Mitt första brev :) och jättefint kort också =)

2009-10-07 @ 06:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback