Tillbaka i skolan!

Åh, är tillbaka i skolan nu. Känns skönt! :) En del har hänt sen sist jag skrev, var ju ett tag sen...
Förra helgen var jag och Kocken i Stockholm och gick på Walking with Dinosaurs! Jag, Kocken och 10 000 barn med föräldrar! Haha. Kul och intressant var det iallafall. Lite bilder:



De var i naturlig storlek! :)
Sen bodde vi över på Hotell Rex på kvällen, haha, humor på hög nivå!

Nu i helgen var jag hem, från fredag till tisdag! Så mysigt. Men ingen snö än...

Idag var Maria på skolan för att käka lunch med oss så jag fick snusa lite baby! :) Vi har även fått reda på ämnen till vår C-uppsats idag. Ska lämnas in 23 november, sen är det bara att hålla tummarna!

Nej, nu måste jag trixa lite med ny-datorn, ska fixa Windows 7! :D

Kommentarer
Postat av: Syster

Äntligen uppdatering! :) Ses i kväll

2009-11-06 @ 14:23:42
Postat av: Anonym

Hahahahaha! jag dör, såklart ni var på walking with dinosaurs! hahahaha!

Ny dator? förtell!

2009-11-10 @ 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback