Stryck det där sista...

När jag väl kom utanför dörren hade det fina vädret gett sig av och ersatts av en kompakt dimma över hela staden. Suck. Jaja, jag promenerade ändå men jag kan säga att ett övergivet industriområde i kompakt dimma känns ungefär lika mysigt som att promenera omkring i en zombiefilm. Haha. Så när jag skymtade nationalskatten IKEA drogs en lättnande suck. Hittade det jag ville hitta på IKEA och hittade en ny busslinje hem, som stannade precis utanför, jippie!

Nu har jullådan burits upp, Peter Jöback sjunger om jul, jul, strålande jul på datorn, en kopp te står bredvid mig och nu ska här börjas att pynta! Få se hur långt jag hinner innan det är dags för fyverkerier. Innan dessa ska jag dock hinna en sväng förbi teboden på stan och se om de har glögg-te? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

glögg te!?



Btw.. e du kvar i uppis den 19e? Jag har bokat biljett!! : )

funderar på att stanna nånstans på vägen och han dla lite julklappar, för de kan jag inte släpa härifrån..

2009-12-03 @ 01:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback