Operation!

Kan genast nu säga att op-syster det blir jag aldrig. Idag höll jag på att svimma inte mindre än två gånger, karvande med skalpeller är inte min grev alltså! Speciellt inte när det är på en 3 månader gammal pojke. Nej, karvade i "friskt" skinn klarar jag inte av. Lägga om variga liggsår, se blodiga skallskador eller annat smaskigt? Inga problem, men att skära i frisk hud, nej där går gränsen. För övrigt är det trevligt på op! Har gått två dagarn med op-syster nu och imorgon, på torsdag och fredag ska jag gå med narkos-syster samt vara en eftermiddag på post-op.

Nu ska jag packa handväskan för jag och Kocken ska på bio! New moon. :D

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Illa Hanna, skärpning! :)



Inget skärande för barnmorskor får vi hoppas då?



Puss!

2009-11-25 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback