D-Vitamin!

SOL! Helt otroligt. Det var faktikst SOL ute idag! Jag jobbade (läs: satt på rumpan) idag fram till 14, sen var jag tvungen att lämna tillbaka en bok och äta lite lunch innan jag begav mig ut för en promenad i det sista strålarna sol! :) Lovely.

Imorgon blir det till att sitta på rumpan igen, ska jobba igen då nån annan blev sjuk.

På tal om sjuk vaknade jag i morse med lite ont i halsen, inte alls bra! Tog en Alvedon och det har gått bra hela dagen men nu börjar det kännas igen... Suck!

Nu ska jag kika på Navy L.A. på webben innan min älskling kommer hem!
- Han ringde nu! Och nej, blir inget Navy. Blir inte ens laga mat. Vi ska testa grannkrogen Pepper peppar! :)
Måste hoppa in i duschen, nu på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback