AKM i Enköping!

Först och främst: Åh, vad jag hatar detta väder!!!

Nu till trevligare saker; som min praktik på akuten i Enköping! :) För det första får jag börja 8 på morgonen och ej 6.45, halleluja-moment! För det andra: trevlig personal, mycket bra handledare och lagoma lokaler att villa bort sig i. För det tredje hade jag efter ungefär två timmar (varav en var intro, rundvandring och fika) hand om egna (!) patienter. Haha, sug på den ni! :) En mycket bra praktik kommer detta att bli, även om jag inte får se någon gipsning. (Men jag håller fortfarande tummarna!)

Imorgon ska jag på besök på ambulansen och sen iväg till Stockholm för att träffa Mami. :)

Ikväll ska det nya gymet invigas! Blev medlem på Kockens gym igår, här ska pumpas! Sisådär vid 20 blir det nermarsch de 50 steg som är till gymet, för vet ni vad, dom har egna (!) tv-skärmar till alla tramp/springmaskiner så jag ska kolla på NAVY och svettas, förena nytta med nöje!

Nu ska jag bara hitta lite pepp att städa bort pysslet från hela köksbordet och sen laga mat! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback