Valborg m.m.

Ojojoj, vad dålig jag har varit på att uppdatera! Kanske beror det på det fina vädret som varit eller på den mängd aktiviteter som jag hängivit mig åt? Vem vet, vem bryr sig? Idag regnar det för första gången på flera veckor, ganska skönt faktiskt, fått min del av solen nu... Så kanske därför som jag orkar uppdatera? Synd bara för jag hade velat springa, men det skulle tydligen ska det bli bättre fram emot eftermiddagen! Nu ska jag ladda över bilder från kameran, sen börja plugga! Har faktiskt tvättat nu på morgonen och gjort massa andra matnyttigheter och ska dammsuga på eftermiddagen... Så ser min dag ut, trevligt va? Trevligast är iallafall min vän på MSN, FREDDIE! Snart sommar, snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback