Slö dag!

Orkade inte riktigt masa mig ur sängen imorse så kom upp först vid halv nio. Skönt med sovmorgon ibland! :) Nu har jag legat och glott på Tv och ska sätta igång att plugga lite! Sen har jag lite annat att pyssla med bland annat lite paketinslagning och hämta en kappa på kemtvätt. Sen träning vid fem!

Imorgon ska jag och Canadensiskan till Skokloster och kika! Mysigt värre. Och på fredag är det först seminarium vid 8 (!) men slutar 10. Bra det iallafall. Sen på kvällen kommer Mama! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halv nio...? Sovmorgon? Phahahhahahahahha!!!

Ibland är vi så olika ;)



Btw, jag gillar våran storbildskärm med, det är det senaste... har hört nått om plasma tv... äsch! sådana där nymodigheter!

2009-05-06 @ 21:03:17
Postat av: elin westberg

tack för igår tjejen! =) jättemysigt!

2009-05-09 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback