Shopping!

Var nere på stan för att utträtta några "ärenden". Slutade med en del shopping:

Schysst tröja, på rea såklart! :)


Precis en sån väska som jag har letat efter: brun, att hänga över axel och min kamera ryms!
Fyndades på Myrorna, oanvänd för 50 pix!


Mysljus till nya lägenheten.


Blommig sjal med matchande hårspännen från H&M barn. Lovely.

Dessutom så inhandlades lite presenter och diverse annat nödvändigt som linsvätska.
Det enda jag missade var busskort! Men fixar det till veckan, var ingen panik!


Hade på mig mina blåa leopardskor från H&M (köpta för 30 pix)!
Sa jag att rea är min grej?
(Notera inläggssulan Mama! :)

Nu ska jag plocka bort lite i lägenheten innan jag ska iväg till världens bästa syster. Hon räddar mig inte bara från en tråkig kväll själv framför tv:n utan jag ska få sova där med! Slipper vara ensam, jippie! :D

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hahaha, rea är din grejj, lär mig!!



Jag hjälper till i flytten om jag e ledig, flyttpizza tackar man ju inte nejj till.. mihi!

2009-05-17 @ 01:58:07
Postat av: Sofie

Vi hade det supermysigt i lördags vi med! Får vi göra om snart, dina lakan finns ju kvar ;) Puss!

2009-05-17 @ 20:21:30
Postat av: elin westberg

Vad fint du har gjort här på bloggen :)

2009-05-18 @ 18:34:25
Postat av: anna b

oh gumms finns inga som kan reashoppa som vi. men nu har vi bokat vår vietnamresa så nu får jag hålla i de få slantar jag har tills jan.. hur ska det gå??? hmm.. men några 2nd hand köp måste vara tillåtna. och rea. måste nog stänga mitt konto på tradera.. haha. mys att prata med dig ihelgen, längtar tills vi kan ses. grattis igen till lgh! Puss

2009-05-18 @ 22:06:55
Postat av: Anonym

oh gumms finns inga som kan reashoppa som vi. men nu har vi bokat vår vietnamresa så nu får jag hålla i de få slantar jag har tills jan.. hur ska det gå??? hmm.. men några 2nd hand köp måste vara tillåtna. och rea. måste nog stänga mitt konto på tradera.. haha. mys att prata med dig ihelgen, längtar tills vi kan ses. grattis igen till lgh! Puss

2009-05-18 @ 22:07:54
Postat av: anna b

oh gumms finns inga som kan reashoppa som vi. men nu har vi bokat vår vietnamresa så nu får jag hålla i de få slantar jag har tills jan.. hur ska det gå??? hmm.. men några 2nd hand köp måste vara tillåtna. och rea. måste nog stänga mitt konto på tradera.. haha. mys att prata med dig ihelgen, längtar tills vi kan ses. grattis igen till lgh! Puss

2009-05-18 @ 22:11:53
Postat av: anna b

oh gumms finns inga som kan reashoppa som vi. men nu har vi bokat vår vietnamresa så nu får jag hålla i de få slantar jag har tills jan.. hur ska det gå??? hmm.. men några 2nd hand köp måste vara tillåtna. och rea. måste nog stänga mitt konto på tradera.. haha. mys att prata med dig ihelgen, längtar tills vi kan ses. grattis igen till lgh! Puss

2009-05-18 @ 22:12:55
Postat av: anna b

oh gumms finns inga som kan reashoppa som vi. men nu har vi bokat vår vietnamresa så nu får jag hålla i de få slantar jag har tills jan.. hur ska det gå??? hmm.. men några 2nd hand köp måste vara tillåtna. och rea. måste nog stänga mitt konto på tradera.. haha. mys att prata med dig ihelgen, längtar tills vi kan ses. grattis igen till lgh! Puss

2009-05-18 @ 22:14:55
Postat av: anna b

oh gumms finns inga som kan reashoppa som vi. men nu har vi bokat vår vietnamresa så nu får jag hålla i de få slantar jag har tills jan.. hur ska det gå??? hmm.. men några 2nd hand köp måste vara tillåtna. och rea. måste nog stänga mitt konto på tradera.. haha. mys att prata med dig ihelgen, längtar tills vi kan ses. grattis igen till lgh! Puss

2009-05-18 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback