Just det!

Vi har ju köpt en lägenhet! Kungsgatan 54B, 2 tr. Fast det är egentligen bara en trappa upp. Varför har inte Uppsalaborna fattat detta än? Just nu bor vi två trappor upp men man måste trycka på 3:an i hissen och vi bor ju i lägenhet 330? Detta blir fel i mitt huvud. Även på sjukhuset. Hur kan det finnas en bottenvåning, en nedre bottenvåning och ett sutteräng(?)plan innan man kommer ner till källaren som för övrigt heter kullvert? Förklara någon? :)

Jag har varit ute och gått nu på morgonen, skönt när det är varmt men ingen sol, blir så svettigt då! Hade tänkt att springa men har lidit av ensamhet i några dagar vilket har resulterat i ingen träning (en annan orsak är att jag varit på praktik, träning och praktik går aldrig hand i hand) så jag insåg att det var bättre att värma upp med en snabbpromis idag och jogga imorgon (onödigt att påstå att jag springer)... Gick bra tills jag kom hem och såg på vädret att det ska bli sol imorgon, svettigt värre alltså!

Nu ska jag äta lunch innan jag drar ner på stan. Har lite extra cash just nu som bränner på kontot. Haha. Ska dock inte spendera hela beloppet (som för övrigt är kontantinsatsen på lägenheten) för jag vill ju faktiskt flytta! Flyttlaset drar nog igång helgen runt den 16:e juli, någon som vill hjälpa till att bära? Naturligtvis bjuds det på flyttpizza? Någon? Inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback