En trevlig överraskning.

Blev bjuden på middag av svärisarna (läs svärföräldrarna) ikväll! Dom hade varit och kollat på kök i Bromma och åt middag här på vägen hem. Vi var på Kina. Mumma! Plus att jag slapp vara ensam i några timmar.
(Sen blev det ju ingen träning då heller men man får ju ta det goda med det onda).

På lördag åker jag ut till farmor. Blir kanon! Då får jag sällskap i tre dagar ju! Nice.

Men idag är det onsdag. Ska slå på tv:n om en timma och kolla på de norska barnmorskorna, missade ju tyvärr första avsnittet! Innan dess ska jag väl kanske läsa lite etik (PM:et får vänta tills på fredag, helt oengagerad kan jag lova.) Imorgon är sista dagen på praktiken. Lite tråkigt, lite skönt.

Sista dagen upp tidigt imorgon alltså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp! :D

2009-05-31 @ 01:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback