Beroende av sodavatten!

Har sedan mitt senaste inlägg druckit 1 liter sodavatten. Mumma! :)

Lite citat ur boken "Observationer av Gussy":
- Många läkare gillar att festa och ta pulsen på stan.
- Min hyresvärd är en riktig parasit och ny måste jag betala ohyran.
- Jag tycker att det är konstigt att det finns fotobutiker som inte tar kort.
- Han var en tjugoårig, rik slyngel som köpte den dyraste wursten i gatuköket. Jag tror det var en brat.
- När jag var liten åkte jag fast för att snatta en leksaksbil, men jag klarade mig undan för att jag sa att jag övade fickparkering.
- Får du inte använda mammas porslin får du nöja dig med en papptallrik.
- Hulken är nog en av de får personer som inte kan säga: " Nämen allvarligt talat jag är inte sur".
- Dom billigaste böckerna om Pelle Svanslös ligger runt hundrafemtio kronor inklusive Måns.
- Jag tycker det är jättebra att det finns miljöaktivister som försöker sätta stopp för skövlandet av regnskogarna. Nu behöver vi bara några som kan sätta stopp för lönnmördarna.
- I stort sett har jag svårt för alla som generaliserar.
- Pyromaner brinner verkligen för sin hobby.
- Tala e´ silver, tiga e´ guld och gurgla e´ typ brons.
- Stjärttermometrar förvaras bäst i rumptemperatur.
- Vad jag tycker om får som spökar? Varken bu eller bä.
- Man kan fråga sig vart de tre männen tog vägen som istället skickade de tre vice männen.
- När jag var med min brorson på Gröna Lund frågade jag om han ville åka och kolla på grisarna på Scan sen.
- Man brukar säga: "Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder". Bra, skrik det till den som står i ögat på en tornado.
- Häromdagen skulle jag göra plättar, men jag hade inget plättjärn hemma, så det blev pannkaka av alltihopa.
- Jag har svårt att tänka mig att en lärare som undervisar invandrare i svenska säger "Jag tror det är dags att bryta", när lektionen är slut. 

Hahaha!  

Kommentarer
Postat av: mamma

kul att boken kom till användning!

2009-05-05 @ 15:29:28
Postat av: Matsdotter

HAHAHAHAHAA! me like! :D

2009-05-06 @ 00:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback