Tentaplugg.

Ungefär det har jag pysslat med de senaste dagarna och idag blir inge annprlunda. Förurom att jag kanske slutar lite tidigare idag. Ingen idé att lära sig någonting nytt dagen innan tentan för mig, bara repetera och det kan man ju inte göra i all evighet?

Bestämde mig för att åka och handla igår direkt efter Bibblan. (Jag och Sambo satt på JB och pluggade två dagar i rad, duktiga oss!) Jag är GLAD för att jag gjorde det för idag snöar det. 1. Man blir blöt. 2. Det blir mycket svårare att cykla hem. Tack för att det är klart! Jag är redo för kussarna!

Och eftersom det snöar blir det nog ingen träning idag heller... Dålig träningsvecka! Ska pyssla lite på eftermiddagen tänkte jag, stilla mitt begär och sen plocka bort allt (som nu har stått framme i två (?) veckor! Måste ju vara fint tills kussarna kommer.

Sa jag föresten att mina kussar kommer? :D

Nej, tilbaka till barnsjukdomarna och menscykeln. (Uttalas cykel, som en som som man cyklar på!)

Kommentarer
Postat av: mamma

vad ska ni bjuda busran på för mat?

2009-03-05 @ 11:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback