Snart slut!

Sista dagen imorgon på praktiken! Då ska jag dessutom få vara med på BVC så dagen kommer att gå fort fort! Har bakat drömmar och Bregottkakot tills imorogn och ska även bli en brownie ikväll... Fast dom behöver det inte. Idag har det både ätits semlor och tårta! (Jag slapp dock tårtans om var under personalmötet, till och med jag lessnar ibland!). Nu ska jag till systeryster och äta middag men jag stannar inte hela kvällen för jag vill se på House och hon på Desperate Housewifes! Haha. :)

Kommentarer
Postat av: anna

inte visste jag att du hade en blogg vännen, en där jag står omnämnd i och allt!.. =) TACK för ännu ett underbart kort. du gör mig så glad och jag kan knappt bärga mig tills jag får komma hem o öppna min present i brevet som som du har skickat. =) världens finaste Hanna. punkt slut. så glad att du finns. har nu två fina kort från dig brevid min säng här i dublin. kolla in alla bilder jag lagt ut på Facebook..massa käslek och ja! vi ska ses mer i sommar. puss

2009-03-25 @ 12:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback